Аз нещо не можах да свана въпроса.
1.Като дадеш светлинен клаксон(придърпаш лостчето за фаровете) светват и късите и дългите светлини.
2.Когато са включени късите и дадеш светлинен сигнал или включиш на дълги, за момент има пад на напрежение(в някакви нормални граници все пак) вследствие на мощните консуматори които включваш и е нормално да премигнат късите светлини(в случая ксенона който си сложил, понеже той работи на определено напрежение и падне ли под определена стойност на момента изгасва) Колкото по слаб е акумулатора толкова по чувствително ще е премигването, динамото също има значение дали зарежда добре.Взимаш един мултицет и всичко ще се изясни.
1.Като дадеш светлинен клаксон(придърпаш лостчето за фаровете) светват и късите и дългите светлини.
2.Когато са включени късите и дадеш светлинен сигнал или включиш на дълги, за момент има пад на напрежение(в някакви нормални граници все пак) вследствие на мощните консуматори които включваш и е нормално да премигнат късите светлини(в случая ксенона който си сложил, понеже той работи на определено напрежение и падне ли под определена стойност на момента изгасва) Колкото по слаб е акумулатора толкова по чувствително ще е премигването, динамото също има значение дали зарежда добре.Взимаш един мултицет и всичко ще се изясни.
Comment